This is me

Hello, my name is Relu and I am a reindeer. Yes, just like Rudolf. And, yes, I do come from Finland, though right now I live in Bucharest, Romania. I built this site because I think my life is interesting and I want to share it with the world. Also, people tend to think all reindeers are like Rudolf. That is not true, we do have a life besides Christmas, you know :)
This is mine...


miercuri, 23 mai 2012

Desen

Fiindca de mic mi-a placut sa desenez, dar nu am invatat never vreo tehnica, am decis acum, in plina maturitate, sa invat cate ceva despre desen. Asa ca, m-am inscris la un curs la Ceainaria Tabiet, unde o domnisoara simpatik ne introduce in lumea hasurata si/sau colorata a artei plastice.
Ieri a fost prima zi. Ne-a pus sa desenam ”ceva”. La mine ”ceva”-ul arata asa:


Mi-a spus ca e Ok, doar ca desenul nu e terminat, ca trebuie sa-i ”dau viata”. I-am zis ca habar n-am ce mai trebe sa-i fac. Si mi-a arata ea: adica sa-l accentuez, sa nu ma tem sa apas cu creionul si sa conturez.
Si uite ce-a iesit dupa ce a luat ea creionul in mana si mi-a aratat:
Vedeti diferenta?
Nu comentati despre linia intunecata din mijlocul paginii: am facut hartia sul cand am plecat de acolo, ca ploua si mi-am ascuns-o sub geaca de piele, ca nu -mi ude opera. So, no comment! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu